ALL-STAR Inclusive Football: Futbol Internacional

La Fundació Itinerarium dins el I Torneig Internacional de Futbol Base Ciutat de Sant Cugat va organitzar el I All Star Inclusive Football.

El partit va enfrontar junts, als millors infantils (12-13 anys) del món sumats a nois i noies amb necessitats especials.
FC Barcelona, ​​Liverpool, Roma, RCD Espanyol, Vila-real, Mallorca, B.E. Colorado (Estats Units), Damm, Sant Cugat, Mira-Sol, Penya Hristo Stoitchkov, Junior, Cornellà, Jabac, Hospitalet i Mataró van ser els clubs que van practicar la metodologia ‘Inclusive Football’ creada per la Fundació Itinerarium amb el suport del seleccionador espanyol de futbol Vicente del Bosque i l’àrbitre internacional Xavier Estrada Fernández.

El partit, que va acabar 2 a 2, va tenir dos combinats inclusius ‘All Star’: 10 contra 10 amb 5 jugadors amb necessitats especials per equip.

IMG_6488

L’ ‘All Star Inclusive Football’ és un pas més cap a la inclusió, ara a nivell internacional, després del Dia del Futbol Inclusiu que es va celebrar fa poc a Santa Coloma de Gramenet i on ja va participar l’aleví del FC Barcelona i el RCD Espanyol.

La metodologia ‘Inclusive Football’ fa compartir valors i amistats entre els nois amb i sense necessitats especials.

IMG_6491

Sense respostes a "ALL-STAR Inclusive Football: Futbol Internacional"