Èxit del ‘Dia del Futbol Inclusiu’ organitzat per la Fundació Itinerarium

Més de 1.500 persones van omplir el Municipal de la Fundació Grama a Santa Coloma de Gramenet per presenciar el ‘Dia del Futbol Inclusiu’ i la metodologia ‘Inclusive Football’ creada per la Fundació Itinerarium.
El seleccionador espanyol Vicente del Bosque va presidir l’acte molt ben acompanyat per l’alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet Núria Parlon, el president de la Fundació Itinerarium Narcís Vives, el president de la Fundació Grama Antonio Morales i el secretari general de l’Esport Gerard Figueras que va reconèixer amb un braçalet ‘Inclusive Football’ els sis clubs participants: FC Barcelona, RCD Espanyol, Gimnàstic Manresa, Fundació Grama, Futsal Vilassar de Mar i Racing Pineda de Mar.
tots copia
FC Barcelona 6 – RCD Espanyol 3
Racing Pineda de Mar 6 – Futsal Vilassar de Mar 4
Gimnàstic Manresa 4 – Fundació Grama 4
(victòria Gimnàstic Manresa als penals)
La metodologia ‘Inclusive Football’ uneix alevins dels clubs amb persones amb necessitats especials: 4 + 4.
Es va viure una gran festa inclusiva, de valors i on en molts moments no es diferenciava qui feia el gol. Mostrant que en realitat, lluny d’etiquetes, tots som persones.

Sense respostes a "Èxit del 'Dia del Futbol Inclusiu' organitzat per la Fundació Itinerarium"