inclusive1

Destinataris: Entitats socials amb persones amb necessitats especials i les seves famílies.

Entitat promotora: Fundació Itinerarium.

Descripció: Els circuits inclusius a la natura de la Fundació Itinerarium volen ajudar a millorar la qualitat de vida, especialment fomentar la pràctica de l’esport corrent i caminant, entre les persones amb més dificultats. La principal novetat és que són recorreguts, adaptats a tothom, senyalitzats permanents, a diferents ciutats i pobles.

Circuits Inclusius (per a tots els públics)

-Persones cegues
-Persones sordes
-Persones amb dificultats de mobilitat (només aptes amb cadira elèctrica, Jölette o Handbike)
-Persones amb dificultats intel·lectuals
-Persones amb dificultats mentals
-Persones grans
-Tots i totes sumant capacitats

Un espai esportiu inclusiu senyalitzat permanent a la ciutat/poble.

A prop de la natura: defensem l’esport a l’aire lliure i amb paisatges inspiradors.

Amb certa dificultat: volem promoure també l’esperit de superació entre tots els participants.

Els campions del món de curses de muntanya Kilian Jornet i Nùria Picas són els padrins del projecte Inclusive Circuits.

Web del projecte: inclusivecircuits.net
Responsable: Marc Vives – marcvives@itinerarium.cat