Jornada sobre participació ciutadana i geolocalització amb Alfons Cornella

km2El proper divendres dia 6 de novembre us convidem a acostar-vos a les tecnologies mòbils al servei de la ciutadania amb Alfons Cornella.

L’objesctiu és donar a conèixer l’experiència de participació de la ciutadania, escoles, associacions, comerços i administració pública en la creació d’itineraris geolocalitzats i escenaris amb punts d’interès als municipis d’Igualada, Manresa i Sant Quirze del Vallès dintre del marc del projecte KM2 Ciutat.

Continguts: Realització d’un experiment pràctic amb les Apps del Km2 Ciutat pels voltants del Museu de la Tècnica. Presentació d’usos pràctics: iniciatives ciutadanes, d’organitzacions o de l’administració. Veurem projectes comercials, caminades de salut o experiències educatives, entre d’altres, font d’inspiració per a altres usuaris i municipis.

Públic objectiu: Escoles, Instituts, Universitats, Associacions, Comerços, Emprenedors, Empreses, Ajuntaments, Organitzacions d’Àmbit Cultural i Social,…

Lloc: Manresa
Data: Divendres 6 de Novembre (matí de 10.00 a 13.00)
Conferenciant: Alfons Cornella.