El districte d’Hortaleza ha estat el lloc escollit per a la creació del I circuit inclusiu de Madrid creat per la Fundació Itinerarium amb la col·laboració de l’ Ajuntament de Madrid.

El circuit inclusiu es troba al Parc Villarosa i té un circuit rosa de 5 km i un altre blau de 4 km (aquest últim apte amb cadira de rodes elèctrica, Joëlette i Handbike).

En l’acte d’inauguració hi ha estat present el president del Comitè Olímpic Espanyol Alejandro Blanco, la regidora del districte d’Hortaleza Yolanda Rodríguez, Javier Fernández Director de Centres i Activitats Física-Esportives del districte d’Hortaleza, Anna Vives, dissenyadora de la Fundació Itinerarium i Javier Illana, olímpic espanyol en salt de trampolí.

Madrid, amb aquest primer circuit inclusiu, manifesta la seva voluntat de ser una ciutat cada vegada més inclusiva.

FullSizeRender

FullSizeRender 3

FullSizeRender 2

Sense respostes a "La ciutat de Madrid presenta el I circuit inclusiu creat per la Fundació Itinerarium"