La Fundació escull Santa Coloma per celebrar el Dia del Futbol Inclusiu

Avui s’ha fet la presentació del Dia del Futbol Inclusiu organitzat per la Fundació Itinerarium i que se celebrarà el proper diumenge 24 d’abril a partir de les 10:30h a Santa Coloma de Gramenet (Camp de Futbol Fundació Grama). El seleccionador espanyol de futbol Vicente del Bosque ha confirmat l’assistència i serà present a Santa Coloma aquell dia. El seu fill Álvaro del Bosque i Anna Vives, els dos amb Síndrome de Down, jugaran una part amb l’aleví del Barça i l’altra amb l’aleví de l’Espanyol.

diseño2

La metodologia ”Inclusive Football” vol acostar les persones amb necessitats especials als clubs. Els partits seran de 8 contra 8. Cada club jugarà amb 4 alevins + 4 persones amb necessitats especials. Tots estaran uniformats exactement igual representant a cada club participant.

El primer partit ”Inclusive Football’ del Dia del Futbol Inclusiu serà el FC Barcelona – RCD Espanyol a les 11h del matí. Posteriorment hi haurà a les 12:30h el Futsal Vilassar de Mar-Pineda de Mar i a les 13:15h el Fundació Grama-Gimnàstic Manresa.

La metodologia ”Inclusive Football” està creada per la Fundació Itinerarium amb l’àrbitre de Primera Divisió Xavier Estrada amb normes com que el camp no té fores (està tancat amb proteccions), no hi ha targetes, sempre han de jugar nois i noies junts sobre el terreny de joc, un dels dos àrbitres té necessitats especials o si tot un equip toca la pilota un cop, en aquell moment es decreta un penal a favor premiant el treball en equip.

D’esquerre a dreta: President Gimnàstic Manresa Miquel Sebastià, Antoni Tombas, patró Fundació FC Barcelona, Carme Sayós, presidenta honor Futsal Vilassar de Mar, Núria Parlon, alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Antoni Reig, director del Consell Català de l’Esport, Ramon Soley patró Fundació RCD Espanyol, Pol Ros president Racing Pineda de Mar, Antonio Morales, president Fundació Grama i Anna Vives en representació de la Fundació Itinerarium creadors de la metodologia ”Inclusive Football”.

Web: www.inclusivefootball.net

IMG_4618

Sense respostes a "La Fundació escull Santa Coloma per celebrar el Dia del Futbol Inclusiu"