La Fundació Itinerarium donarà 8.120 euros a la Fundació Excepcionals de Xile per les samarretes d’Universitat Catòlica

Les subhasta de les samarretes dels jugadors d’Universitat Catòlica amb la tipografia social d’Anna Vives davant Colo Colo del passat 4 d’octubre han pujat a 8.120 euros durant la licitació d’una setmana a eBay.

La samarreta de Roberto Gutiérrez, autor del 2 a 1 final al minut 95 ‘, s’ha pagat a 800 euros.

La Fundació Itinerarium, entitat sense ànim de lucre a Espanya, donarà el 100% de la recaptació a la Fundació Excepcionales de Xile que treballa per millorar la qualitat de vida de persones amb Síndrome de Down.

Narcís Vives, president de la Fundació Itinerarium, explica que els recursos es destinen íntegrament a la Fundació Excepcionals perquè en la vida es tracta d’ajudar-nos ‘és la demostració de la suma de capacitats. Treballant en equip ajudem a millorar molts problemes. I hi ha molt camí a recórrer per aconseguir la plena inclusió ‘.

Sense respostes a "La Fundació Itinerarium donarà 8.120 euros a la Fundació Excepcionals de Xile per les samarretes d'Universitat Catòlica"