Patronat 2013-2016

Elena Noguera

Professora col·laboradora del Departament de Teoria i Història de l’Educació de la Facultat de Pedagogia de la Universitat de Barcelona. Docència en el Grau de Pedagogia i en el Màster d’Entorns d’ensenyament i aprenentatge mediats per tecnologies digitals. Membre del GREM (Grup de Recerca en Educació Moral i en Valors), d’iEARN (Xarxa Telemàtica Internacional d’Educació i Recursos) i del Consell de Redacció de Perspectiva Escolar.

Paula Pérez

Llicenciada en Dret. Directora de la Fundación Evolución de l'Argentina. Premi Internacional Fundació Telefònica-OEI (Organització d'Estats Iberoamericans) per l'Educació, la Ciència i la Cultura 2008.

Oriol Pinya

Llicenciat en ADE per ESADE, Màster CEMS per HEC, PIM per a la Michigan Business School i MBA per la Harvard Business School. Ha treballat a Boston Consulting Group, Merrill Lynch, i Apax Partners on ha estat soci responsable a nivell mundial de la pràctica de Retail & consum. En l’actualitat, Oriol és Soci Fundador de Abac Capital, una firma de capital risc adreçada a pimes espanyoles i Tresorer de la Junta Directiva de l’Associació d’Antics Alumnes d’ESADE.

Miquel Trias

Catedràtic de dret mercantil, soci i director de l’oficina de Barcelona de Cuatrecasas Gonçalves Pereira i president de l’Associació d’Antics Alumnes d’ ESADE. És advocat especialitzat en assessorament corporatiu i M&A (fusions i adquisicions). Ha publicat llibres i articles en matèria de govern corporatiu, dret de societats, dret del mercat de valors i capital risc.

Narcís Vives

President i fundador de la Fundació Itinerarium. Llicenciat en Filologia catalana i Ciències Econòmiques. Emprenedor d'Ashoka.