Dilluns que ve dia 5 a les 12h (hora espanyola) s’obrirà la subasta per les 18 samarretes dels jugadors de Universitat Catòlica davant Colo Colo del clàssic de diumenge a Xile.

El club, Universitat Catòlica, i els seus jugadors les donaran a la Fundació Itinerarium, entitat social amb seu a Espanya sense ànim de lucre, amb  l’objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb necessitats especials. La subhasta finalitzarà el dilluns 12 d’octubre a les 12h hora espanyola.

12096509_944942682211639_4979461790122592853_n

Els recursos que s’obtinguin , la Fundació Itinerarium els destinés íntegrament a donar suport a la Fundació Excepcionals , una entitat que ajuda a millorar la qualitat de vida a persones amb Síndrome de Down a Xile.

Les samarretes, amb la tipografia d’Anna Vives en els números i noms dels jugadors, són una edició única i limitada, portades pels futbolistes de l’Universitat Catòlica durant el partit davant Colo Colo del diumenge 4 d’octubre de 2015. Anna Vives, noia amb Síndrome de Down creadora de la seva pròpia tipografia, ja va subhastar anteriorment per a finalitats benèfiques les samarretes amb la seva lletra dels jugadors del Barça o les de River Plate.

Accedir a la subasta

Sense respostes a "Subhasta de samarretes de Universidad Catòlica en benefici de la Fundació Excepcionales"