Ulleres de sol de campió del món!

Arriba el Gran Premi de Catalunya i per quarta temporada consecutiva Jorge Lorenzo tornarà a col·laborar amb Anna Vives, dissenyadora amb síndrome de Down, i la Fundació Itinerarium. Aquest any, el Jorge tornarà a lluir el dorsal 99 a la seva Yamaha M1 amb la tipografia de l’Anna Vives i, com a gran novetat, tots dos
presenten un model d’ulleres de sol Skull Rider dissenyades especialment per l’Anna Vives.
jorgefundL’Anna Vives, que ja va dissenyar el casc ‘Graffiti’ que el Jorge va usar també a Montmeló el 2013 i 2014, ha volgut plasmar de nou tota la seva creativitat jugant amb la seva tipografia i colors molt vius. Al Jorge li va agradar tant la idea que ha decidit lluir aquestes ulleres ‘Skull Rider-Anna Vives’ durant tot el cap de setmana al Circuit de Barcelona-Catalunya. A més, la recaptació íntegra per la venda d’aquest model anirà destinat a la Fundació Itinerarium per a la creació d’un circuit inclusiu per fer esport a Palma de Mallorca, la ciutat natal del pilot.

Jorge Lorenzo mostra així de nou el seu suport incondicional a les persones amb Síndrome de Down i altres necessitats especials i al costat de Skull Rider i les idees d’Anna Vives es farà realitat aquest espai perquè ells/es puguin practicar esport com qualsevol altra persona.

Web: www.skullriderinc.com

Sense respostes a "Ulleres de sol de campió del món!"