5’5 milions de cupons de l’ONCE amb la tipografia Anna

onceEl Dia Mundial de la Síndrome de Down protagonitza el cupó de l’ONCE del dissabte 21 de març. Cinc milions i mig de cupons sensibilitzaran sobre les capacitats de les persones amb Síndrome de Down. L’eslogan ‘la seva inclusió és la de tots’ és el bonic missatge que llança l’ONCE.

Per commemorar aquesta data, la pròpia Anna Vives i la colla castellera de Montcada i Reixac aixecaran un petit castell al costat la Plaça de la Vila,

al  C/Major, 32, d’aquesta localitat aquest divendres, 20 de març a les 11 hores on s’aixecarà el cupó commemoratiu de l’ONCE del Dia Mundial de la Síndrome de Down (21 de març).

A  l’acte assistirà l’alcaldesa accidental de Montcada i Reixac, Mari Carmen Porro, el regidor de cultura, Dani Moly, i també el director de l’agència de l’ONCE a Granollers, de la que depèn administrativament aquesta localitat, Eduardo Romero.

Sense respostes a "5'5 milions de cupons de l'ONCE amb la tipografia Anna"