Anna finalista del ‘Català de l’Any 2012’

L’Anna ha estat reconeguda gràcies als vots de la gent com a finalista del ‘Català de l’any 2012‘ premi organitzat per ‘El Periódico de Catalunya’ amb la col·laboració d’Els Matins’ de TV3.

A la gala celebrada el 14 de maig al Teatre Nacional de Catalunya es va demostrar que el projecte ‘Sumant Capacitats’ podia competir fins al final amb personatges de la talla del Doctor Josep Sánchez de Toledo responsable del departament d’oncologia infantil de la Vall d’Hebron, amb una trajectòria brillant en la lluita contra el càncer, i Carme Forcadell presidenta de l’Assemblea Nacional Catalana.

El guanyador va ser el Doctor Josep Sánchez de Toledo al qual felicitem enormement. L’Anna, al final, va lliurar un dibuix amb el lema ‘Sumant Capacitats’ als dos finalistes. El dibuix va ser la unió de forces: les lletres de l’Anna amb els dibuixos de la Marta Capdevila, una persona sorda, amiga de l’Anna, que van voler demostrar que junts som sempre més capaços.Anna ha sido reconocida gracias a los votos de la gente como finalista del ‘Català de l’any 2012′ premio organizado por ‘El Periódico de Catalunya’ con la colaboración de ‘Els Matins’ de TV3.

En la gala celebrada el 14 de mayo en el Teatro Nacional de Catalunya demostró que el proyecto ‘Sumando Capacidades’ podía competir hasta el final con personajes de la talla del Doctor Josep Sánchez de Toledo responsable del departamento de oncología infantil de la Vall d’Hebron, con una trayectoria brillante en la lucha contra el cáncer, y Carme Forcadell presidenta de la Assemblea Nacional Catalana.

El ganador fué el Doctor Josep Sánchez de Toledo al que felicitamos enormemente. Anna, al final, entregó un dibujo con el lema ‘Sumando Capacidades’ a los dos finalistas. El dibujo fue la unión de fuerzas: las letras de Anna con los dibujos de Marta Capdevila, una persona sorda, amiga de Anna, que quisieron demostrar que juntos somos siempre más capaces.

Sense respostes a "Anna finalista del 'Català de l'Any 2012'"