Imatge de Sílvia Caballeria

Els dies 4 i 5 de Juliol Fundació Itineràrium organitzà tres tallers d’innovació tecno-pedagògica a l’escola F. Llor de Sant Boi de Llobretat. Aquests tallers s’emmarcaren dins les jornades de formació docent que cada any realitza la Fundació Tr@ms.

En els tallers hi participaren 30 docents de diverses escoles de Catalunya, que pogueren descobrir alguns recursos tecnològics relacionats amb els codis QR, l’aprenentatge basat en la localització i la realitat augmentada.

El plat fort de les jornades de formació arribà amb la presentació d’eduLOC, una eina desenvolupada per Fundació Itineràrium que serveix per crear escenaris d’aprenentatge basat en la localització que es poden realitzar a través de dispositius mòbils.

A banda d’això, els participants també pogueren conèixer d’altres eines, com ara QRDroid, un servei per llegir i crear codis QR, o Ezflar, una aplicació web per viure experiències de realitat augmentada.

Per part de Fundació Itineràrium, els encarregats de dur a terme els tallers foren Narcís Vives, Pau Casacuberta i Cristina Pérez, que reberen un càlid agraïment dels docents participants.

Imatge de Sílvia Caballeria

Los días 4 y 5 de julio, Fundació Itineràrium organizó tres talleres de innovación tecno-pedagógica en la escuela F. Llor de Sant Boi de Llobregat. Estos talleres se enmarcan dentro de las jornadas de formación docente que cada año realiza la Fundació Tr@ms.

En los talleres participaron 30 docentes de varias escuelas de Catalunya, que pudieron descubrir algunos recursos tecnológicos relacionados con los códigos QR, el aprendizaje basado en la localitzación y la realidad aumentada.

El momento culminante de las jornadas de formación llegó con la presentación de eduLOC, una herramienta desarrollada por Fundació Itineràrium que sirve para crear escenarios de aprendizaje basado en la localización que se pueden realizar a través de dispositivos móbiles.

Aparte de esto, los participantes también pudieron conocer otras herramientas, como QRDroid, un servicio para leer y crear códigos QR, o EZflar, una aplicación web para vivir experiencias de realidad aumentada.

Por parte de Fundació Itineràrium, los encargados de llevar a cabo el taller fueron Narcís Vives, Pau Casacuberta y Cristina Pérez, que recibieron un cálido agradecimiento de los docentes participantes.

Sense respostes a "Codis QR, aprenentatge basat en la localització i realitat augmentada a la Fundació Tr@ms"