Circuit Inclusiu Sumant Capacitats Berga 2014

Núria Picas, padrina del projecte BOX21, no va faltar a la cita a la ciutat on viu actualment. 200 persones es van sumar a la festa de la inclusió organitzada per la Fundació Itinerarium i l’Ajuntament de Berga reivindicant que la muntanya és per a tots/es i que sumant capacitats, ajudant-nos, som capaços d’assolir qualsevol meta.

A les 10h del matí els participants van sortir de l’església de Sant Bartomeu, passant per sota del cim de Nuet, fins a arribar, en un circuit circular, al mateix lloc de partida.

Pràcticament tot el recorregut és camí de terra, assequible per a tothom i les persones amb mobilitat reduïda el poden fer amb bicicletes adaptades. El recorregut té imatges molt interessants: masos, vegetació molt variada en un espai reduït, història (guerra carlina, trinxeres …). Olors, tacte i olfacte també tenen el seu espai. Passa també per Avià.

El circuit que puja a Nuet, el 2A, d’anada i tornada, no és practicable amb cadira de rodes, però si amb Joëlette.

Sense respostes a "Circuit Inclusiu Sumant Capacitats Berga 2014"