cabeceras-dinamitzacio

Destinataris: Joves de 16 a 24 anys
Alcance: Curs de 104 hores realitzat a la Regiduria de Joventut de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.
Entitat promotora: Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.

Descripció
Curs modular d’introducció a la figura del Dinamitzador Digital que acosta als alumnes al perfil més social d’aquesta figura.La figura laboral del Dinamitzador Digital emergeix quan Internet entra a les nostres cases de manera generalitzada i les administracions locals posen en marxa els primers projectes d’alfabetització digital massiva. Calen mediadors que humanitzin i facin entenedores les noves tecnologies per a tothom.

Amb el temps, la figura del Dinamitzador Digital ha anat ampliant el seu perfil passant de la inclusió digital a la inclusió social mitjançant el concepte d’alfabetització digital transversal que, més enllà de l’estricta formació instrumental i de la lluita contra la fractura digital,  introdueix als usuaris a la nova societat de la informació i el coneixement.

Aquest curs contempla quatre mòduls:

1. Dinamització digital en entorns presencials
  2. Dinamització digital en entorns virtuals: Els Community Manager