Disponible l’App ‘Inclusive Circuits’ per fer esport junts!

Els circuits inclusius de la Fundació Itinerarium es poden fer ja també via mòbil.

inclusive circuits

L’esport és bàsic per mantenir la ment i el cos sa. Els circuits inclusius realitzats per Eduard Jornet amb el suport de la Fundació Itinerarium ja són una realitat (recorreguts de 5 Km de mitjana general). I des d’avui mateix ja els pots consultar! L’objectiu és fomentar la inclusió social entre tots/es. Camins prop de la natura, amb un mínim de dificultat i aptes per a tot el món. Les persones amb dificultats de mobilitat els poden fer també amb cadira de rodes elèctrica, Joëlette o Handbike. (les Joëlettes es poden demanar a la fundació via info@inclusivecircuits.net).
Els circuits inclusius són aptes per a tots/es: persones cegues, persones sordes, amb dificultats intel·lectuals, mentals, dificultats de mobilitat, gent gran, nens i totes les persones que volen sumar capacitats.

Inclusive Circuits per Apple (descàrrega gratuïta)
Inclusive Circuits per Android (descàrrega gratuïta)

Sense respostes a "Disponible l'App 'Inclusive Circuits' per fer esport junts!"