El CE Vila Olímpica primer Club SES

La distinció SES reconeix la feina feta pels clubs que tinguin aquesta missió ètica i desenvolupin uns mecanismes que ens permetin contrastar les seves actuacions. En els propers mesos, coincidint amb l’inici de lliga, presentarem SES al Brasil.

Més informació: Sports Ethic Seal: www.ses-sports.orgEste martes 12 de octubre se ha presentado oficialmente Sports Ethic Seal (SES) de FundaciónItinerarium el marco de los actos de inicio del curso deportivo del CE Vila Olímpica. Juan Lucas,presidente del CE Villa Olímpica, recibió una placa de certificación de la participación y los 26capitanes de todas las categorías fueron distinguidos con el brazalete SES que llevarán durante toda la temporada. El acto, presentado por el periodista Frederic Porta, permitió explicar ante padres /madres, junta directiva, jugadores y entrenadores la importancia de tener una conciencia ética para una mejor práctica deportiva. El SES va dirigido a categorías infantiles-menores de 18 años-con la intención de que los niños y niñas más pequeños crezcan ya con una mentalidad basada en el fair play, el compañerismo y el respeto.

La distinción SES reconoce el trabajo realizado por los clubes que tengan esta misión ética ydesarrollen unos mecanismos que nos permitan contrastar sus actuaciones. En los próximos meses,coincidiendo con el inicio de liga, presentaremos SES en Brasil.

Más información: Sports Ethic Seal: www.ses-sports.orgAquest dimarts 12 d’octubre s’ha presentat oficialment Sports Ethic Seal (SES) de Fundación Itinerariumen el marc dels actes d’inici del curs esportiu del CE Vila Olímpica. Joan Lucas, president del CE Vila Olímpica, va rebre una placa de certificació de la participació i els 26 capitans de totes les categories van ser distingits amb el braçalet SES que portaran durant tota la temporada. L’acte, presentat pel periodista Frederic Porta, va permetre explicar davant de pares / mares, junta directiva, jugadors i entrenadors la importància de tenir una consciència ètica per a una millor pràctica esportiva. El SES va dirigit a categories infantils -menors de 18 anys- amb la intenció de que els nens i nenes més petits creixin ja amb una mentalitat basada en el fair play, la companyonia i el respecte.

Més informació: Sports Ethic Seal: www.ses-sports.org

Sense respostes a "El CE Vila Olímpica primer Club SES"