El Sant Cugat Esport Futbol Club s’adhereix a la Xarxa SES

.

.Narcís Vives en representació de la Fundació itinerarium i LLorenç Santasusagna en representació del Sant Cugat Esport Futbol Club signen el conveni de col·laboració entre la xarxa SES i el Sant Cugat Esport Futbol Club.

.
En un acte celebrat a l’Hotel QCat de Sant Cugat del Vallès, la Fundació Itinerarium, promotora de la Xarxa SES i el Sant Cugat Esport Futbol Club van signar el conveni de col·laboració per a l’obtenció del Segell SES.

Certificat de participació del Sant Cugat Esport Futbol Club en la Xarxa SES

El Segell de Garantia Ètica per a Entitats esportives dedicades a la Formació Infantil i Juvenil, Sports Ethic Seal (SES), de la Xarxa SES, distingeix a entitats, clubs i federacions esportives dedicades a la formació infantil i juvenil, pel seu compromís i pràctica provada en el foment de valors ètics.

.
El Sant Cugat, que va ser fundat al 1916, compta amb una Junta Directiva jove i dinàmica, amb esperit de servei i una filosofia clara destinada a la formació dels joves.
.
El conveni signat preveu tots els processos necessaris per a la consolidació de la cultura ètica en l’estructura institucional i funcional del club. Actualment el “SantCu” ja ha creat la comissió ètica, al si del club, per a pilotar el procés d’implementació.
.
Xavier Tizón, regidor d’Esports de Sant Cugat, present a l’acte, va manifestar la seva voluntat de, en funció dels resultats obtinguts pel SantCu, traslladar ala inciativa a la resta de clubs de la ciutat.