El SES i la Universitat de Barcelona

El SES participa en el Programa d’Aprenentatge i Servei de la Universitat de Barcelona

ses_ubEl projecte SES serà una de les iniciatives en què podran participar els estudiants de la Facultat de Pedagogia de la Universitat de Barcelona (UB).

Gràcies a un conveni entre la UB i Fundació Itinerarium, el SES serà un dels escenaris d’acció social, en què els estudiants de la Facultat de Pedagogia podran desenvolupar les seves accions formatives, dins del marc del Programa d’Aprenentatge-Servei que aquesta universitat impulsa: http://www.ub.edu/pedagogia/ApS/index.htm

El passat 19 de setembre, la Fundació Itinerarium va presentar als estudiants la proposta de col·laboració, al costat d’altres entitats socials que participen en el programa.

A més de la vàlua que suposa per al projecte SES la participació de futurs professionals de la pedagogia, i també l’aportació que puguin fer amb els seus tutors universitaris, per la Fundació Itinerarium aquesta col·laboració suposa una aposta més per l’Aprenentatge-Servei al llarg de tota la trajectòria formativa dels nostres estudiants.

Sense respostes a "El SES i la Universitat de Barcelona"