El SES també al bàsquet

Marta Fernández, directora del Campus Rudy Fernández celebrat a Pollença (Mallorca), ha destacat la seva primera col·laboració amb el grup d’experts que han elaborat el Projecte del Segell de Garantia Ètica per l’esport infantil i juvenil: el SES (Sports Ethic Seal).

“El bàsquet és una gran eina perquè els joves posin en pràctica els valors ètics”

“És fonamental, tant pel Rudy com per a mi, que tots els nens i nenes que venen al campus posin en pràctica valors com el respecte als companys o l’esportivitat. El nostre objectiu no és tan sols que els nens practiquin aquests valors dins la pista, també volem que els assimilin en el seu dia a dia”.

El segell del SES, pioner al món, ha donat al campus un nou valor afegit perquè tots els nens i nenes que hi han participat s’han compromès a tenir una conducta ètica en la seva pràctica de l’esport. D’aquesta manera, el primer dia de campus els participants, juntament amb entrenadors i monitors van realitzar una activitat dissenyada pels experts del SES amb l’objectiu de conèixer el codi de conducta que garantia i fomentava els valors ètics en la pràctica del bàsquet.

Al finalitzar cada jornada d’entrenament  els nens i nenes van valorar  amb els seus entrenadors si s’havien complert durant aquell dia els diferents punts del codi. La Marta ha reconegut: “Els nens han reaccionat molt bé, han intentat complir sempre el codi i s’han interessat per tots els seus punts”.

Actualment el projecte SES ja compte amb el suport de 4 clubs d’esport base y arriba a més de 2.500 nens i nenes. El SES també està ja implantat amb èxit a Brasil, gràcies a la col·laboració amb el  Club de Waterpolo, Lazer e Recreaçao de Sao Paulo.

Sense respostes a "El SES també al bàsquet"