Fundació Itinerarium a “ItworldEdu”

EduLOC és una eina ideada per la Fundació Itinerarium que permetrà a professors, alumnes i famílies crear itineraris, escenaris i experiències basades en la localització. EduLOC està basat en la plataforma Geoemotion desenvolupada també per Itinerarium.

ITWorldEdu és el gran punt de trobada per al sector de la tecnologia educativa. És una iniciativa de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i un grup d’empreses de reconegut prestigi en el sector TIC (eBD i Qualiteasy).Fundación Itinerarium estuvo presente en la 4 ª edición de ITworldEdu donde dio a conocer un nuevoentorno: EduLOC, aplicaciones educativas con dispositivos móviles.

EduLOC es una herramienta ideada por la Fundación Itinerarium que permitirá a profesores, alumnosy familias crear itinerarios, escenarios y experiencias basadas en la localización. EduLOC está basado en la plataforma Geoemotion desarrollada también por Itinerarium.

ITWorldEdu es el gran punto de encuentro para el sector de la tecnología educativa. Es una iniciativade la Generalidad de Cataluña, el Ayuntamiento de Barcelona y un grupo de empresas de reconocidoprestigio en el sector TIC (eBD y Qualiteasy).Fundació Itinerarium va ser present a la 4a edició dITworldEdu on va donar a conèixer un nou entorn:EduLOC, aplicacions educatives amb dispositius mòbils.

Sense respostes a "Fundació Itinerarium a “ItworldEdu”"