Graffiti es ven per 27.101 euros

El casc ‘Graffiti by Anna Vives’, amb què Jorge Lorenzo va aconseguir el triomf al Gran Premi de Catalunya, ha estat venut a la subhasta d’ebay per 27.101 euros. El nou objecte de col · leccionisme ajudarà a que es faci realitat el nou projecte de la Fundació Itinerarium: el BOX21.

Ajudarà a millorar la integració de persones amb Síndrome de Down oferint noves oportunitats per al seu oci i temps lliure.

La Fundació Itinerarium desenvolupa projectes que milloren l’abast i la qualitat de vida de persones amb capacitats especials. Jorge assegura que “aquestes persones són capacitades i no discapacitades”, per aquesta raó es mostra encantat de donar suport a iniciatives com aquesta. Amb els diners de la subhasta que ha durat 10 dies es crearà la primera acció social del BOX21: la promoció i certificació de llocs d’oci inclusiu a Espanya.

El BOX21 és un magatzem de 21 accions socials amb base tecnològica que vol ajudar a aquestes persones a tenir un dia a dia més fàcil. La Fundació Itinerarium col · laborarà amb l’Associació ‘A Toda Vela’ d’Almeria (Associació per a l’oci i el temps lliure d’infants i joves amb discapacitat intel · lectual), l’Associació Nittua de València i la Red Nacional de Centros y Servicios de Ocio del Movimiento Asociativo que atén 96.000 persones. “Gràcies al Jorge i a tot el seu equip pel suport. Estic molt contenta”, diu l’Anna.

La guanyadora ha estat Giulia Amos, estudiant italiana de psicologia, a qui li ha commogut des del primer moment la iniciativa i ha fet “tot el possible per poder ajudar en aquesta causa tan bonica i humana”. Amos, de 21 anys, és apassionada de MotoGP i seguidora del bicampió del món. En els propers dies coneixerà a l’Anna i al Jorge, que li dedicaran el casc.El casco ‘Graffiti by Anna Vives’, con el que Jorge Lorenzo logró el triunfo en el Gran Premi de Catalunya, ha sido vendido en la subasta de ebay por 27.101 euros. El nuevo objeto de coleccionismo ayudará a que se haga realidad el nuevo proyecto de la Fundación Itinerarium: el BOX21.

Sense respostes a "Graffiti es ven per 27.101 euros"