I circuit Sumant Capacitats a Llívia per a la inclusió

El Diumenge 1 juny de 2014 ha estat una data molt especial per a la Fundació Itinerarium en aconseguir començar un projecte social dins del BOX21 que aviat es replicarà en moltes altres ciutats. L’objectiu és crear un espai per fer esport -córrer i caminar- adaptat per a tot el món prop de la natura. Persones cegues, persones sordes, amb dificultats de mobilitat, amb dificultats mentals, intel · lectuals, gent gran, i gent que vol sumar capacitats amb ells; són els protagonistes. A Llívia més de 90 persones van viure un dia d’esforç, de treball en equip, de rialles i satisfacció. Ara aquest recorregut de 5’5 km, senyalitzat amb cartells i estaques, quedarà a Llívia perquè qualsevol persona el pugui fer sempre.

La cursa a Llívia es va organitzar amb el suport de la VCUF, dirigida per l’Eduard Jornet, amb qui la Fundació Itinerarium lidera aquest projecte pioner dins del món de l’esport. Kilian Jornet i Núria Picas, els dos campions del món de curses de muntanya, són els padrins dels circuits i curses Sumant Capacitats.

Vídeo Circuit Sumant Capacitats Llívia

El domingo 1 de junio de 2014 fue una fecha muy especial para la Fundación Itinerarium al conseguir empezar un proyecto social dentro del BOX21 que pronto se replicará en muchas otras ciudades. El objectivo es crear un espacio para hacer deporte -correr y caminar- adaptado para todo el mundo cerca de la naturaleza. Personas ciegas, personas sordas, con dificultades de mobilidad, con dificultades mentales, intelectuales, gente mayor, y gente que quiere sumar capacidades con ellos; son los protagonistas. En Llívia más de 90 personas vivieron un día de esfuerzo, de trabajo en equipo, de risas y satisfacción. Ahora este recorrido de 5’5 Km, señalizado con carteles y estacas, quedará en Llívia para que cualquier persona lo pueda realizar siempre.

La carrera en Llívia se organizó con el apoyo de la VCUF, dirigida por Eduard Jornet, con quien la Fundación Itinerarium lidera este proyecto pionero dentro del mundo del deporte. Kilian Jornet y Núria Picas, los dos campeones del mundo de carreras de montaña, son los padrinos de los circuitos y carreras Sumando Capacidades.

Video Circuito Sumant Capacitats Llívia

Sense respostes a "I circuit Sumant Capacitats a Llívia per a la inclusió"