Jorge posa el 99 a la Yamaha M1 i suma capacitats en un vídeo inclusiu

annayjorgeJorge Lorenzo i l’Anna es van tornar a unir de nou per fer realitat una altra acció de sensibilització mundial. El Jorge va lluir el seu dorsal 99 a la Yamaha M1 creat per l’Anna donant-li un toc solidari i molta energia a favor de la inclusió.

A més a més, com ja va passar en la cursa de l’any passat, Jorge Lorenzo també va portar el casc dissenyat conjuntament per ell mateix, l’Anna Vives i Starline: el RPHA10 Graffiti de HJC Helmets, que es va presentar pels dos protagonistes i que té com a objectiu sumar capacitats i demostrar que la inserció social i laboral de persones amb síndrome de Down i dificultats intel · lectuals és possible.
Jorge Lorenzo es va mostrar “agraït” al Movistar Yamaha Team i a l’Anna Vives per permetre’l participar en aquest tipus de projectes. “Poder col·laborar un any més amb la Fundació Itinerarium i veure el ’99’ de l’Anna Vives a la meva moto és molt especial. Per a mi és un orgull poder estar al costat de les persones amb dificultats un any més i poder fer coses junts dins del motociclisme”, va explicar.
Durant l’esdeveniment el president de HJC, Wan Ki Hong, també va fer entrega al president de la Fundació Itinerarium, Narcís Vives, de la donació del xec amb l’import que es va aconseguir per comercialitzar el casc Graffiti, amb què Jorge Lorenzo va guanyar a Montmeló el 2013.

Jorge Lorenzo, Anna Vives, Dincat, Yamaha-Movistar, HJC Helmets i MotoGP van fer aquest vídeo promovent el ‘Sumant Capacitats’ en suport a totes les persones del món.

Vídeo

Sense respostes a "Jorge posa el 99 a la Yamaha M1 i suma capacitats en un vídeo inclusiu"