La Xarxa SES, també al waterpolo

SES Sports gràcies a un acord de col·laboració entre el Club Natació Sant Andreu i la Fundació Itinerarium, la Xarxa SES inicia la seva marxa al món del waterpolo.

La Xarxa SES ha estat present en la Copa del Rei de Waterpolo 2012 celebrada en la piscina del Club Natació Sant Andreu “Pere Serrat” entre el 17 i el 19 de febrer.
Un joc de 4 pancartes mostrava el compromís del Club pel foment de l’ètica en l’esport a través del lema:
“Entrenant valors tots hi guanyem. Per l’ètica en l’esport”.

El díptic dissenyat expressament per a la Copa del Rei de Waterpolo 2012 oferia una breu explicació de la Xarxa SES la que es destacava el text:
“El SES és una distinció per a entitats esportives dedicades a la formació infantil i juvenil, que permet reconèixer-les públicament pel seu compromís i pràctica provada en el foment de valors ètics”

Finalment, el següent espot del SES va ser visionat a través del video-wall de la piscina:

En paral·lel a la col·laboració amb el Club Natació Sant Andreu a Barcelona, la Fundació Itinerarium ultima, a Brasil, els detalls d’una col·laboració amb el programa Clube Escola da Secretaria Municipal de Esportes, Lazer e Recreação de São Paulo a través del seu projecte Oficina na Piscina, una experiència que ofereix a la nens i adolescents de l’ensenyament públic activitat esportiva paral·lela a l’activitats escolars, sota la perspectiva soci-educativa, complementant la seva formació.SES Sports gracias a un acuerdo de colaboración entre el Club Natació Sant Andreu y la Fundació Itinerarium, laRed SES inicia su andadura en el mundo del waterpolo.

La Red SES ha estado  presente en la Copa del Rey de Waterpolo 2012 celebrada en la piscina del Club Natació Sant Andreu “Pere Serrat” entre el 17 y el 19 de febrero.

Un juego de 4 pancartas mostraba el compromiso del Club por el fomento de la ética en el deporte a través del lema:
“Entrenando valores todos ganamos. Por la ética en el deporte”.

El díptico diseñado expresamente para la Copa del Rey de Waterpolo 2012 ofrecía una breve explicación de la Red SES en al que se destacaba el texto:

“El SES es una distinción para entidades deportivas dedicadas a la formación infantil y juvenil, que permite reconocerlas públicamente por su compromiso y práctica probada en el fomento de valores éticos”

Por último, el siguiente spot del SES fue visionado a través del video-wall de la piscina:

En paralelo a la colaboración con el Club Natació Sant Andreu en Barcelona,  la Fundació Itinerarium ultima, en Brasil, los detalles de una colaboración con el programa Clube Escola da Secretaria Municipal de Esportes, Lazer e Recreação de São Paulo a través de su proyecto Oficina na Piscina, una experiencia que ofrece a la niños y adolescentes de la enseñanza pública actividad deportiva paralela a la actividades escolares, bajo la perspectiva socio-educativa, complementando su formación.

Sense respostes a "La Xarxa SES, també al waterpolo"