La tipografia ‘Anna’ llesta per sensibilitzar

Anna Vives, una noia amb la Síndrome de Down, ha creat la seva pròpia tipografia de lletra disponible per escriure en qualsevol processador de textos, com el Word, per exemple.

L’objectiu d’aquesta iniciativa de l’Anna, amb la col·laboració de la Fundació Itinerarium, és aconseguir difondre i potenciar els seus valors associats: la igualtat social i la importància del treball en equip sumant capacitats.

L’Anna va començar a treballar la seva lletra amb un equip de persones al setembre del 2011 aconseguint, un any més tard, la seva digitalització alfabètica apta per escriure en qualsevol ordinador.

Amb la intenció de buscar una major difusió s’ha creat la marca de roba de l’Anna, on s’usen les seves lletres i dibuixos amb el mateix objectiu.

El 100% dels recursos econòmics que s’obtinguin de tots els projectes relacionats amb aquesta tipografia i marca de moda es destinaran a donar suport a problemàtiques socials.

En aquest vídeo es pot observar a l’Anna treballat la tipografia.

Properament informarem del site on podràs adquirir la tipografia i els primers dissenys de moda. El repte és conjunt i ens agradarà que ens ajudis a difondre el projecte per gaudir d’un món amb més valors i igualtats.

Més informació: annavives.net

Anna Vives, una chica con el Síndrome de Down, ha creado su propia tipografía de letra disponible para escribir en cualquier procesador de textos, como el Word, por ejemplo.

El objetivo de esta iniciativa de Anna, con la colaboración de la Fundación Itinerarium, es conseguir difundirla y potenciar sus valores asociados: la igualdad social y la importancia del trabajo en equipo sumando capacidades.

Anna empezó a trabajar su letra con un equipo de personas en septiembre del 2011 consiguiendo, un año más tarde, su digitalización alfabética apta para escribir en cualquier ordenador.

Con la intención de buscar una mayor difusión se ha creado la marca de ropa de Anna; dónde se usan sus letras y dibujos con el mismo objetivo.

El 100% de los recursos económicos que se obtengan de todos los proyectos relacionados con esta tipografía y marca de moda se destinarán a apoyar problemáticas sociales.

En este vídeo se puede observar como Anna ha trabajado la tipografía.

Próximamente informaremos del site dónde podrás adquirir la tipografía y los primeros diseños de moda. El reto es conjunto y nos gustará que nos ayudes a difundir el proyecto para disfrutar de un mundo con más valores e igualdades. ¿Lo conseguiremos?

Més informació: annavives.net

Sense respostes a "La tipografia 'Anna' llesta per sensibilitzar"