L’Anna, candidata a Català de l’Any en defensa de les capacitats

L’Anna Vives, integrant de l’equip de la Fundació Itinerarium, és un dels 10 noms proposats per guanyar el premi Català de l’any 2012.

Aquest premi l’atorga El Periódico de Catalunya des de l’any 2000 per reconèixer personalitats destacades de la societat catalana. Els lectors del diari proposen els candidats i també escullen el guanyador. A banda de l’Anna, també hi opten el periodista Jordi Évole; la presidenta de l’Assemblea Nacional Catalana, Carme Forcadell; el cap d’Oncologia i Hematologia Pediàtrica de la Vall d’Hebron, el Dr. Josep Sánchez Toledo o l’actriu Montserrat Carulla.

Entre els guanyadors d’altres edicions a Català de l’Any destaquen el periodista Joaquim Maria Puyal; l’exentrenador del FC Barcelona, Pep Guardiola; la supervivent dels camps de concentració nazis, Neus Català; el cuiner Ferran Adrià; David Miret, el cap de colla dels Castellers de Vilafranca o l’expresident de la Generalitat Pasqual Maragall.

Per votar la candidatura de l’Anna o dels altres candidats podeu fer-ho a través del web

www.cataladelany.cat

I per fer-ne difusió a través de Twitter amb els hashtags

#cataladelany #capacitats

Podeu visitar el web de l’Anna a http://www.annavives.net/

Anna Vives, integrante del equipo de la Fundación Itinerarium, es uno de los 10 nombres propuestos para ganar el premio Catalán del año 2012.

Este premio lo otorga El Periódico de Catalunya desde el año 2000 para reconocer personalidades destacadas de la sociedad catalana. Los lectores del diario proponen los candidatos y también eligen el ganador. Además de Anna, también optan al premio el periodista Jordi Évole; la presidenta de la Asamblea Nacional Catalana, Carme Forcadell; el jefe de Oncología y Hematología Pediátrica del Vall d’Hebron, el Dr. Josep Sánchez Toledo o la actriz Montserrat Carulla.

Entre los ganadores de otras ediciones al Catalán del Año destacan el periodista Joaquim Maria Puyal; el ex entrenador del FC Barcelona, Pep Guardiola; la superviviente de los campos de concentración nazis, Neus Català; el cocinero Ferran Adrià; David Miret, el jefe de colla de los Castellers de Vilafranca o el expresidente de la Generalitat Pasqual Maragall.

Para votar la candidatura de Anna o de los otros candidatos podéis hacerlo a través de la web:

www.cataladelany.cat

Y para hacer difusión a través de Twitter con los hashtags:

#cataladelany  #capacitados

Podéis visitar el web de l’Anna en http://www.annavives.net/

Sense respostes a "L'Anna, candidata a Català de l'Any en defensa de les capacitats"