Techonomy Conference a Tucson

Narcís Vives participa, del 13 al 15 de novembre, com a ponent a la secció de Veus visionàries del congrés Techonomy de Tucson (USA). El fundador de Fundació Itinerarium basarà la seua presentació en la descripció de les eines que la Fundació posa, de manera gratuïta, a l’abast de la societat, en especial dels docents, per a promoure el progrés social.

La Universidad de Kaplan organitza l’esdeveniment. Els seus alumnes, provinents de més de 30 països, formen un exclusiu grup d’emprenedors que estan cridats a aplicar en un futur pròxim les innovadores idees que els prestigiosos ponents exposaran davant d’un auditori internacional. Passades edicions contaren amb la presència de Jeff Weiner, President Executiu de LinkedIn i Kevin Kelley, cofundador de la revista Wired.

El congrés Techonomy promou l’ús i la integració de la tecnologia en nous models de negoci. Segons el seu fundador, David Kirkpatrick “la integració de la tecnologia en el model econòmic crea noves oportunitats de progrés, i pot significar un futur millor per als negocis i per a la societat que repercutiran en un futur millor per a tot el planeta.”

Segueix en directe els comentaris de Narcís des de Twitter a @narcisvives o @F_Itinerarium.

Narcís Vives participa, del 13 al 15 de noviembre, como ponente en la sección de Voces visionariasdel congreso Techonomy de Tucson (USA). El fundador de Fundación Itinerarium basará supresentación en la descripción de las herramientas que la Fundación pone de manera gratuita, al alcance de la sociedad, en especial de los docentes, para promover el progreso social.

La Universidad de Kaplan organiza el evento. Sus alumnos, provenientes de más de 30 países,forman un exclusivo grupo de emprendedores que están llamados a aplicar en un futuro próximo lasinnovadoras ideas que los prestigiosos ponentes expondrán ante un auditorio internacional. Pasadas ediciones contaron con la presencia de Jeff Weiner, Presidente Ejecutivo de LinkedIn y Kevin Kelley,cofundador de la revista Wired.

El congreso Techonomy promueve el uso y la integración de la tecnología en nuevos modelos de negocio. Según su fundador, David Kirkpatrick “la integración de la tecnología en el modeloeconómico crea nuevas oportunidades de progreso, y puede significar un futuro mejor para losnegocios y para la sociedad que repercutirán en un futuro mejor para todo el planeta.”

Sigue en directo los comentarios de Narciso desde Twitter en @ narcisvives o @ F_Itinerarium.

Sense respostes a "Techonomy Conference a Tucson"