cabecera oci inclusiu

Destinataris: Entitats socials amb persones amb necessitats especials i les seves famílies.

Entitat promotora: Fundació Itinerarium.

Descripció: Barcelona té la primera agenda inclusiva. L’aplicació sobre actes d’oci ‘BCN Inclou‘, desenvolupada per la Fundació Itinerarium, és una app mòbil que recull els actes de la ciutat d’interès per a les persones amb necessitats especials: dificultats físiques, visuals, auditives, mentals i intel·lectual. L’app permet també consultar els actes per data i ja està disponible de forma gratuïta per Android i Iphone. És 100 % accessible per a persones cegues o amb dificultats visuals. L’objectiu és donar oportunitats d’oci i millorar la qualitat de vida de les persones amb més dificultats; mirar que surtin més de casa i que l’oci ens ajudi a tots i totes a se més feliços.

DESCARREGAR PER A IPHONE

DESCARREGAR PER A ANDROID