Patronat texto

Elena Noguera Professora col·laboradora del Departament de Teoria i Història de l’Educació de la Facultat de Pedagogia de la Universitat de Barcelona. Docència en el Grau de Pedagogia i en el Màster d’Entorns d’ensenyament i aprenentatge mediats per tecnologies digitals. Membre del GREM (Grup de Recerca en Educació Moral i en Valors), d’iEARN (Xarxa Telemàtica Internacional d’Educació i Recursos) i del Consell de Redacció de Perspectiva Escolar.

Paula Pérez Llicenciada en dret, va nèixer i viu a l’Argentina. Docent estable de l’Especialització Superior en Tecnologies d’Informació i Comunicació (TIC) i Educació, de l’Escola de Capacitació Docent-Centre de Pedagogies d’Anticipació (CEPA) dependent del Ministeri d’Educació de la Ciutat de Buenos Aires. Codirectora de la Xarxa Educativa ‘Atles de la Diversitat’, Premi internacional Fundació Telefònica-OEI (organització d’Estats Iberoamericans per l’educació, la ciència i la cultura (2008).

Oriol Pinya Llicenciat en ADE per ESADE, Màster CEMS per HEC, PIM per a la Michigan Business School i MBA per la Harvard Business School. Ha treballat a Boston Consulting Group, Merrill Lynch, i Apax Partners on ha estat soci responsable a nivell mundial de la pràctica de Retail & consum. En l’actualitat, Oriol és Soci Fundador de Abac Capital, una firma de capital risc adreçada a pimes espanyoles i Tresorer de la Junta Directiva de l’Associació d’Antics Alumnes d’ESADE.

Miquel Trias Catedràtic de dret mercantil, soci i director de l’oficina de Barcelona de Cuatrecasas Gonçalves Pereira i president de l’Associació d’Antics Alumnes d’ ESADE. És advocat especialitzat en assessorament corporatiu i M&A (fusions i adquisicions). Ha publicat llibres i articles en matèria de govern corporatiu, dret de societats, dret del mercat de valors i capital risc.

Narcís Vives Llicenciat en filologia catalana i ciències econòmiques. Director d’Itinerarium i president de la Fundació Itinerarium, organització social que té com objectiu impulsar les TIC per a un canvi educatiu que fomenti l’emprenedoria. Emprenedor social d’Ashoka des del 2008. Membre cofundador de la xarxa internacional d’escoles iEARN i codirector de l’Atles de la Diversitat.