Presentació d’EDULOC a ITworldedu

Us convidem a veure el video de la presentació que va fer Fundació Itinerarium a la 4ª edició deITWorldEdu el passat octubre.

A la presentació Josep Torrents va mostrar activitats que han estat realitzades per alumnes de la seva xarxa d’escoles relacionades amb els codis QR i la localització.

Narcís Vives va parlar d’EDULOC, aplicacions educatives amb dispositius mòbils, una eina ideada per Fundació Itinerarium que permetrà a professors, alumnes i famílies crear itineraris, escenaris i experiències basades en la localització. EDULOC està basat en la plataforma Geoemotion desenvolupada també per Itinerarium.

Os invitamos a ver el video de la presentación que hizo Fundación Itinerarium en la 4 ª edición de ITWorldEdu el pasado octubre.
En la presentación Josep Torrents mostró actividades que han sido realizadas por alumnos de su red de escuelas relacionadas con los códigos QR y la localización.

Narcís Vives habló de EDULOC, aplicaciones educativas con dispositivos móviles, una herramienta ideada por Fundación Itinerarium que permitirá a profesores, alumnos y familias crear itinerarios, escenarios y experiencias basadas en la localización. EDULOC está basado en la plataforma Geoemotion desarrollada también por Itinerarium.

Sense respostes a "Presentació d’EDULOC a ITworldedu"