‘Si creus en mi, et sorprendré’ el llibre sobre la vida de l’Anna que promou el Sumant Capacitats

presentacion-libro

Anna presenta a Madrid i posteriorment a Barcelona el llibre ‘Si creus en mi, et sorprendré’ – ‘Si creus en mi, et sorprèn’, escrit per Francesc Miralles, editat per Planeta, i on repassa la seva vida. Es tracta de la seva història, l’alfabet de la superació, on vam descobrir com Anna, amb la confiança de la seva família, professors, amics i companys de diferents organitzacions en què està involucrada, ha aconseguit millorar la seva autoestima i crear una tipografia social que està donant la volta al món. El llibre explica com ha superat ‘Himàlaia’ com deixar als 11 anys l’escola on estudiava amb els seus altres germans o la seva mala experiència en el seu primer treball en un supermercat. La confiança, el creure en els teus somnis, la felicitat des del cor, l’esforç de superació i l’optimisme són els valors que transmet un llibre, fàcil de llegir, per a tots els públics.

Vicente del Bosque, dóna suport amb la seva presència a Madrid el llançament del llibre “Si creus en mi, et sorprendré”, i ha dit que es tracta d’una obra que “desprèn un gran amor i optimisme” i que és “un suport per al col·lectiu de xavals amb capacitats diferents “.

Vicente que també té un fill amb Síndrome de Down, explica estar “identificat” i “emocionat” amb la història de l’Anna, “perquè veig detalls comuns en la meva pròpia vida, que visc en primera persona”.

“Esforç, treball en equip, il·lusió i amistat” són els quatre valors més importants que transmet l’Anna i que, segons Del Bosque, “tant de bo els traslladem a la selecció”.

El llibre ‘Si creus en mi, et sorprendré’ – ‘Si creus en mi, et sorprèn’, està disponible a les principals llibreries en català i castellà. També es pot comprar on line aquí:

L’ONCE emetrà pròximament en àudio el llibre per a tots els seus afiliats, per la qual cosa ens sentim molt feliços.
Esperem que agradi molt a tots / es!

Sense respostes a "'Si creus en mi, et sorprendré' el llibre sobre la vida de l'Anna que promou el Sumant Capacitats"