Socis i col·laboradors

narcis vivesEl president de Fundació Itinerarium, Narcís Vives, és soci fundador d’iEARN-Pangea, una xarxa que posa en contacte educadors i estudiants d’uns 70 països de tot el món.

Narcís Vives també és director del projecte educatiu Atlas de la Diversidad, que fou finançat per la Unió Europea en el marc del programa @LIS (Aliança per la Societat de la Informació) entre Amèrica Llatina i Europa.

Arran d’aquest projecte, Narcís Vives fou seleccionat l’any 2008 com a fellow d’Ashoka, una organització que agrupa a més de 3.000 emprenedors socials d’arreu del món.

Fundació Itinerarium és una de les entitats fundadores d’Up-Social, una comunitat de professionals i organitzacions que treballen en l’àmbit de l’emprenedoria social.