Tercera acció Anna-Jorge per les capacitats de Tothom

Jorge Lorenzo i Anna Vives, a través de la Fundació Itinerarium, tornen a col·laborar per tercer any consecutiu coincidint amb el Gran Premi de Catalunya al Circuit de Montmeló. Igual que ja va fer l’any passat, el bicampió del món de MotoGP tornarà a lluir el dorsal 99 amb la tipografia de l’Anna Vives durant tot el cap de setmana.

JLAV2

Gràcies a la col·laboració també de l’equip Movistar Yamaha, la M1 de Jorge Lorenzo tindrà un caràcter benèfic a Montmeló. L’Anna ha descobert al costat de Jorge Lorenzo al box de l’equip la cúpula de la moto amb la qual intentarà aconseguir una nova victòria al Mundial.

Jorge Lorenzo: “Poder veure a l’Anna una altra vegada a Montmeló i seguir col·laborant amb seva Fundació vol dir que fem un gran equip. Des de que ens vam conèixer el 2013 tenim una relació especial. L’Anna és un exemple per a tots de superació. Per a mi és un orgull poder posar el meu granet de sorra i un luxe portar el 99 amb la seva tipografia per ajudar-la. Espero que la seva presència em torni a donar una empenta diumenge i tant de bo li pugui regalar un bon resultat.”

Sense respostes a "Tercera acció Anna-Jorge per les capacitats de Tothom"