Paula Pérez

Llicenciada en Dret. Directora de la Fundación Evolución de l'Argentina. Premi Internacional Fundació Telefònica-OEI (Organització d'Estats Iberoamericans) per l'Educació, la Ciència i la Cultura 2008.

Narcís Vives

President i fundador de la Fundació Itinerarium. Llicenciat en Filologia catalana i Ciències Econòmiques. Emprenedor d'Ashoka.

Luz Rello

Investigadora internacional de la Dislèxia. Directora i Fundadora de Change Dyslexia. Premi Princesa de Girona Social 2016 pels reis d'Espanya. Premi a la millor investigadora d'Europa 2013 per la European Young Researchers.

Xavier Estrada

Árbitre de Primera Divisió i FIFA. Diplomat en Treball Social. Premi Millor Àrbitre Català 2016 per la FCF.

Carme Sayós

Advocada. Llicenciada en Dret. Diputada al Congrés dels Diputats de Madrid (2015).