III Premi Anna Vives

Ana Rossell rep el ‘III Premi Anna Vives’ per la seva tasca en la inclusió de la dona al món del futbol.

Ana Rossell ha estat guardonada amb el ‘III Premi Anna Vives’. El guardó va proclamar anteriorment Orange i el seu projecte sostenible ‘Te lo reciclo’ com l’empresa més inclusiva el 2017 i ‘Eventos con Alma’ per la seva gran tasca d’incloure persones amb necessitats especials al seu staff habitual com hostessos/es. La Fundació Itinerarium, entitat social sense ànim de lucre amb més de deu anys de vida, i el seu patronat, seguint les noves bases del premi, ha decidit atorgar el prestigiós guardó ‘Anna Vives 2020’ a la Sra. Ana Rossell per la seva tasca en la inclusió de la dona al món del futbol.

IMG-20220125-WA0001
Ana Rossell, actual Directora Esportiva del Real Madrid C.F Femení, és una de les dones més influents en la promoció de la dona al món del futbol. Anteriorment Presidenta del C.D Tacón durant cinc anys, i que va aconseguir la fusió amb el Real Madrid C.F el 2020; el seu objectiu sempre ha estat que totes les noies que volguessin poguessin jugar a futbol. L’Ana és una lluitadora incansable darrere del creixement del futbol femení a Espanya. El ‘Premi Anna Vives’ dóna nom a la dissenyadora amb Síndrome de Down, Anna Vives, reconeguda artista que ha aconseguit amb el seu esperit de superació trencar tabús al món fomentant la igualtat social i promovent les capacitats de totes les persones. La seva tipografia, la primera lletra social de la història, que han lluït clubs com el F.C.Barcelona, ​​River Plate o la multinacional Geox, representa també el premi, que és una A majúscula de fusta amb tocs daurats.
Felicitats Ana!